چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی

چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی؟ شما می دانید، دیالیز به عنوان یکی از درمان های شایع نارسایی کلیه، آن را نیز برخی از عوارض جانبی را، به طوری که بسیاری از بیماران تمایلی به آن را دارند. اما در گذشته آنها هیچ گزینه های دیگر، دیالیز و پیوند کلیه تنها راه برای درمان نارسایی کلیه است. خوشبختانه، در روز ما یک سری از درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی اختراع، می توان آنها را درمان های جایگزین خوبی از دیالیز است.
چگونه برای جلوگیری از دیالیز توسط طب گیاهی چینی؟
این درمانها چینی می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را. شما می دانید پس از کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه خواهد پایین می رود، به طوری که آنها می تواند موثر کار کند. با کمک درمان های جایگزین، کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است.
چه طب گیاهی چینی، برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین چینی پزشکی می تواند عملکرد کلیه با ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد را بهبود بخشد و بزرگ رگهای خونی. با کمک از این درمان، بسیاری از بیماران مبتلا به کلیه خفیف یا متوسط ​​آسیب دیده می تواند یک شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.
با این حال، اثر درمانی ممکن است به دلیل شرایط بیماری های مختلف از یک بیمار به دیگری. بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا شما می توانید یک پیش آگهی خوب، شما می توانید وضعیت بیماری خود را دقیق به ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: